Simple Me
FollowDashboard

Pengawas Sekolah
00 orang komen post saya
Thursday, 22 March 2012 ? 0 Simple Comment ?
Assalmualaikum ^^
Hi .. k0rang .. Sekarang ni tengah Free s0 .. shira .. nak cite ciket pasai !
Sek0lah ^^ .. sebel0m tu ada ke yg sudi dengar ??
Ade lah Budx f0rm 2 .. sebel0m tu .. Ira nak ckp ! .
cikgu akan pilih anda jika anda seorang yang berani Right ??
0k ..Budx f0rm 2 .. tu .. marah kan budx form 1 ( pengawas lah )
ada lah se0rang budx tu nama dia Erda dia se0rang yg berani !
( aq p0n sama gak berani , tapi berani nya aq .. tengking , marah , maki jahat kan hikihkhik)
sebab x nak dengaq ckp ngat ! ,,ok berbalik .. 
masa aq jaga .. budx form 1 + 2 .. ( yg x leyh s0lat tu ) budx f0rm 2 kata 
"pengawas taun ni semua dok wat pulun .. baru jadi pengawas berapa bulan 2 bulan dah dok wat smart"
hoi !! .. cik adik ! sedap mulut !! .. apa ke mengong nye hampa ni !
Dah nama p0n pengawas ! kena lah wat mcam tu !! 
yg hampa tu ! .. harapkan d0k kelas n0.2 apa lah !
perangai tak tentu hala ! d0k ngata 0wang 1st kali n0h !
yg aq .. buat tak dengaq ja lah !! .. ee .. kalau b0leh .. tarik depa .. aku tarik dh ! mengong !
pas2 ..yg budx laki f0rm 1 !! eee .. geram aq !! .. ya memang aq Pendek ! .. hihkihkhi tapi suara high punya !
wakaka !! .. :P .. ok lha .. bye !
Nota : hey hey k0men la siket pengalaman k0wang ! :P




Thanks for reading :)




Older Post

====>>>♥♥♥♥ Najwa latif: I love you ♥♥♥♥<<<====